elyapımı

>hediyelik kutu yaptık…

Posted on: 13 Aralık 2008

>





En üsteki kutu , 4. modelin uygulanmış hali.A3 boyutuna büyütüp,
biraz da one-stroke gül ekledim.Hediye vereceğimiz kişiye
yazdığımız notu koymak için de kullanabiliriz…
Yuvada bu cumartesi etkinliğimiz hediye kutu ve süs feneri yapımıydı.
Oldukça rağbet gördü,nerdeyse seri üretime geçtik diyebilirim.:)
Malzemeler :renkli kartonlar,yün parçaları,süsleme için çeşitli
resimleri ve şekilleri eski dergilerden kestik.Yaptıklarımızın bir kısmını astık,çok neşeli görünüyorlardı,keşke fotoğrafını çekseydim,ama zaman o kadar hızlı,hareketli geçti ki…Haftaya yine kutuya yeni çeşitlerle devam edeceğiz.
İnternette güzel hediyelik kutu örneklerini hem de PDF şeklinde veren siteler buldum, burada 1.model,2. model,3.model ve 4.model

5 Yanıt to ">hediyelik kutu yaptık…"

>Hediye kutusu çok hoş gözüküyor,yeni yıl da işimize yarayacak :))

>Elelrinize sağlık çok hoş omuşlaryılbaşı hediyeleri için kullanılabilirSevgiler

>Teşekkürler arkadaşlar…

>Çiğdem’cim harikasın geldim sonunda oh be seni de unutmadım ekledim valla🙂

>Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettimve ço beğendim. Çocuklarımla paylaşabileceğim çok güzel şeyler yapmışsınız. Ellerinize ve emeğinize sağlık…

Bir Cevap Yazın

Hakkımda Ayvalık,Türkiye

Paylaşmak ve yeni fikirler almak için blok yazıyorum. Yaptıklarımı,okuduklarımı kayda geçmenin ve günce tutmanın da bir yolu.Hoşgeldiniz...

Bilgi:Kayıt olduktan sonra size gönderilen e-postadaki linke tıklayarak aktivasyon işlemini tamamlayın.

Diğer 6 takipçiye katılın

Yaptıklarım

ARŞİVİM

Müzik

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS icimizdekikarnaval

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Popüler Yazılar & Sayfalar

HAVA DURUMU

