elyapımı

>tığ motiften kaplumbağa yaptım…

Posted on: 03 Mart 2009

>

Ben tığla epey geç tanıştım.Birazcık şişle örgü biliyorum.O da atkı-bere
sınırını geçmemiştir.Annem yapmadığı için
öğrenmedim.Halbuki halam bilir.Babaannem de çok yapardı.
Eskiden ders çalışmaktan falan
es geçmişim.Ama içimde kalmış.Geçen sene Gürsel abla bana zincir çekmeyi
falan öğretti sağ olsun.O renk renk motifleri görünce çok hoşuma gidiyordu.
İşte bu adreste anlatımlı olarak buldum.
Biraz yapmaya çalıştım ,sonra bu
motifi değerlendireyim dedim.İçine elyafım vardı koydum,
astar diktim ve dört tane ayak ördüm.
Kuyruk ve baş da tamam.Oldu sana bir kaplumbağa.

Etiketler:

11 Yanıt to ">tığ motiften kaplumbağa yaptım…"

>tatlım çok şeker olmuş hatta ben de yapılacaklar listeme aldım hemencecik oluvercekmiş gibi görünüyor🙂

>Evet haklısın büyük bir motif yap gerisi kolay.:))Tığ acemisi ben yaptıktan sonra,sevgilerimle…

>Çok güzel olmuş.kaplumbağlar evlerimize uğur getirirler.

>çok güzel olmuş bende hemen denemek istiyorummm. Ellerinize sağlk

>çok güzel olmuş ellerine sağlık

>çiğdem arkadaşım kapıyı açtın ,beni de cesaretlendirdin.Şu örgü oyuncaklardan bende yapıcam galibasevgi ile kal

>çok şirin bişey olmuş bu..elinize sağlık.

>bakan ya da yorum yazan arkadaşlarım,hepinize sevgiler,sağolun …

>süper, çok şirin olmuş

>Çok da şirin olmuş, ellerinize sağlık

>yeni gördüm bu kaplişi.ben de yapacağım.çok şirin.elinize sağlık

Bir Cevap Yazın

Hakkımda Ayvalık,Türkiye

Paylaşmak ve yeni fikirler almak için blok yazıyorum. Yaptıklarımı,okuduklarımı kayda geçmenin ve günce tutmanın da bir yolu.Hoşgeldiniz...

Bilgi:Kayıt olduktan sonra size gönderilen e-postadaki linke tıklayarak aktivasyon işlemini tamamlayın.

Diğer 6 takipçiye katılın

Yaptıklarım

ARŞİVİM

Müzik

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS icimizdekikarnaval

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Popüler Yazılar & Sayfalar

HAVA DURUMU

