elyapımı

>Akyaka´yı özledim…

Posted on: 14 Mart 2009

>

Ben de fotoğraf mimine katıldım.Geçen mayısta gittiğimiz
Akyaka´dan bazı kareleri paylaşmak istedim.Aslında fotoğrafların
çoğunu silmişim.Çünkü kendilerini movie maker yardımıyla bir film haline
getirmiştim.Şimdi gerekince bazılarını filmden tekrar görüntü olarak picasada
yakaladım.(Açıklama olarak ekliyorum belki birinin işine yarar.)
Fotoğrafta Halikarnas Balıkçısının dediği gibi
Gökovayı gör ve yaşa…
Çok huzurlu,güzel,yaşanılası bir yer.

Ahşap mimarisinin güzel örneği evleriyle dikkat çekici.
Hele AZMAK diye bir yeri var ki.

(yukardaki fotoğrafların ilk üçü oradan)

Kenarında oturup güzel bir
kahvaltı etmiştik ki hala tadı damağımda.
Bir yandan ekmekle ördek doyurmaya
çalıştık,öyle çok ve evcil gibiler.

Su kenarında balığınızı da yiyebilirsiniz.
Görmeyenler için şiddetle tavsiye ediyorum.:))

Etiketler:

5 Yanıt to ">Akyaka´yı özledim…"

>Akyaka benimde çok sevdiğim yerlerden. Evlerine, bahçelerine hayranım. Sessiz sakin seninde anlattığın gibi doğa güzelliği bir başka.Emekli olunca yaşanacak yer işte orası.Orman Kampının içinden denize giriyorduk biz. Akvaryum gibi denizi tertemiz. Balıklarla beraber yüzüyor gibi. Valla bende özlemişim çiğdemcim iyiki eklemişsin fotoğraflarıSevgiler canım öpüyorum seni

>resimleri görünce ben de özlemişim;onu farkettim.akyakaya 2007 yazında gittik.hatta önünde resim çektirdiğiniz ev bizim kaldığımız aparta benziyor:)orda yediğim balığın tadını unutamıyorum.çok güzel bir yer.baba tarafım milaslı ve ben o cennet yerleri böyle geç gördüğüm için çok pişman oldum.

>Ahh.. unutulmaz bir yer gerçekten.Orda olmakvardı şimdi,tam zamanı.

>Bende Akyakayı sevenlerdenim. Üst üste birkaç yıl oraya tatile gittik. Gökova otelde ve Muhtar Mehmet beyin Server pansiyonunda kaldık. Gökova otelin sahibinin kız kardeşinin doğal taşlardan yaptığı tablolar çok güzeldi. Akyaka’da tekne ile denize açılıp hem gezmeye hem denize girmeye bayılıyorum.Azmağın kenarında serin serin balık yemek bir ayrı zevk. Belediye parkında çekirdek çitleyip çay içmek, Çardakta denize girip, dağdan gelen soğuk suya dalmak…. daha ne diyeyim gidip görmek ve yaşamak lazım

>bu yaz tatilimiz bizde akyaka 'da geçirdik.Atmosferi doğası cok guzel,dalgalı ve sığ denizi.bende özlediğimi fark ettim:)Akbük koyunda bolca vakit geçirmiştik.sizin sitenizdeki uzaktan resmini cok begendim.yine gidesim geldi,inşallah 2011 yazı yine orda oluruz:)sevgilerimle.

Bir Cevap Yazın

Hakkımda Ayvalık,Türkiye

Paylaşmak ve yeni fikirler almak için blok yazıyorum. Yaptıklarımı,okuduklarımı kayda geçmenin ve günce tutmanın da bir yolu.Hoşgeldiniz...

Bilgi:Kayıt olduktan sonra size gönderilen e-postadaki linke tıklayarak aktivasyon işlemini tamamlayın.

Diğer 6 takipçiye katılın

Yaptıklarım

ARŞİVİM

Müzik

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS icimizdekikarnaval

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Popüler Yazılar & Sayfalar

HAVA DURUMU

