elyapımı

>papatyalar

Posted on: 01 Nisan 2009

>
Dün bu papatyaları topladım, kır çiçeklerini
çok severim.Onların alçak gönüllü güzelliklerini,
kendine özgü kokularını.Uzun zamandır,birşey
yazamadım.Yarın da kermesimiz var.
Bugünden hazırlıklar olacak.
Bu papatyaları bloğumu ziyaret edenlere
armağan ediyorum…

Etiketler:

6 Yanıt to ">papatyalar"

>Kokularını alır gibi oldum çok severim papatyaları aslında tüm kır çiçeklerini🙂

>en sevdiğim çiçekleri benim için özel birgünde almak çok hoş oldu

>Çok güzeller gerçekten. Uzun zamandır çiçek almamıştım. Teşekkürler.🙂

>Çiğdemcim papatyalar bana baharı müjdeler, çiçek toplamak beni çok mutlu eder, ne güzel yapmışsın.

>Bilgisayarımı açınca bıraktığınız mesajlarıbulmak beni de memnun etti,sevgiyle kalın…

>Çiğdem’ciğim, Ne güzel şeyler üretiyorsun;hem el becerisi olarak,hem de fotoğraf ve bilgisayar ile…Eline,beynine,yüreğine sağlık.Yürekten kutluyorum.Dün akşam bilgisayarı açmadığım için,bugün gördüm bu güzellikleri..İyi akşamlar sevgili Çiğdem.Lütfiye

Bir Cevap Yazın

Hakkımda Ayvalık,Türkiye

Paylaşmak ve yeni fikirler almak için blok yazıyorum. Yaptıklarımı,okuduklarımı kayda geçmenin ve günce tutmanın da bir yolu.Hoşgeldiniz...

Bilgi:Kayıt olduktan sonra size gönderilen e-postadaki linke tıklayarak aktivasyon işlemini tamamlayın.

Diğer 6 takipçiye katılın

Yaptıklarım

ARŞİVİM

Müzik

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS icimizdekikarnaval

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Popüler Yazılar & Sayfalar

HAVA DURUMU

