elyapımı

>cep telefonum için

Posted on: 05 Ekim 2009

>

İyi ki bir yumak siyah yün almışım önüme gelenin kenarına geçiyorum.

Efendim, elimde başıma dar gelen bir saç bantı vardı.

Bunu ne yapsam ne yapsam derken makasla kesip

ayırdım,tabii atmaması için tığla geçtim ve dikmeye

hiç gerek kalmadan tığla kapaklı çanta şeklini

kolayca aldı.


Hatta kelebek süslerini bile dikmek yerine sıcak silikonla yapıştırdım.

İşte tembel işi bir telefonluk oldu.:))

3 Yanıt to ">cep telefonum için"

>Budur.Hem şık hem kullanışlı bir kılıf olmuş.Eline sağlık.

>Teşekkür ederim neduk,sevgiler…

>Değerli blog dostlarım, Ekim ayı Eskileri Değerlendirme Etkinliği sizlerin de katkılarıyla benim blogumda yapılacaktır, mümkün olursa sizlerden bir ricam olacak, etkinlik fotoğraflarınızı photoshop yapılmamış orjinal halleriyle bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim, ben gerekli düzenlemeleri ve blog linklerinizi üzerine yazacağım. Fotoğraflarınızı, başlığına blog adresinizle beraber mail aracılığıyla bana ulaştırabilirsiniz. Mail yoluyla ulaştırmada sorun yaşıyorsanız ayrıntılı fotoğraflarınızı blogunuza ekler ve bana haber verirseniz oradan da alabilirim.Bana ulaşan çalışmalarınızı 10 ekimden sonra yayımlamaya başlayacağımEtkinliğimiz isteyen herkesin katılımına açıktır, eski bir ürünü yenilemeniz ve haber vermeniz yeterli.Katılan ve destek olan herkese Teşekkürlerimle…iletişim adresim…♥♥♥ eylulbahcesi-hobi@hotmail.com ♥♥♥

Bir Cevap Yazın

Hakkımda Ayvalık,Türkiye

Paylaşmak ve yeni fikirler almak için blok yazıyorum. Yaptıklarımı,okuduklarımı kayda geçmenin ve günce tutmanın da bir yolu.Hoşgeldiniz...

Bilgi:Kayıt olduktan sonra size gönderilen e-postadaki linke tıklayarak aktivasyon işlemini tamamlayın.

Diğer 6 takipçiye katılın

Yaptıklarım

ARŞİVİM

Müzik

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS icimizdekikarnaval

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Popüler Yazılar & Sayfalar

HAVA DURUMU

