elyapımı

>Güzel bir diyet yemeği…

Posted on: 28 Ekim 2009

>

Diyet  yemek
lerinin lezzetlisi de

var.Benim yaptığım yoğurtlu kabak gibi.
”Kabak tadı verdi”,
”kabak gibi tatsız tuzsuz”
deyim-
leriyle bu sebzeyi aşağılıyoruz.Ne yazık:(

Efendim ne özelliği var yaptığının diyorsanız ,bence tadlar ayrıntılarda gizli.Ben kabakları dilimleyip haşlarken içine 4-5 diş sarmısak katıyorum.(Çiğ sarmısak bazı kişilere dokunur,bu şekilde olunca dokunmuyor)
Kabaklar böylelikle lezzet kazanmış oluyor.
Sonra az zeytinyağı,bol nane ve tabi yoğurt ekleyip karıştırıp afiyetle yiyorsunuz.🙂
Kilo probleminiz yoksa ceviz de yakışır..
Kış sebzeleri çıktı ama kabak bitmeden deneyin derim.

Etiketler:

1 Response to ">Güzel bir diyet yemeği…"

>çok severim tamda bana göre desenize benim gibi diyetteki biri için yoğurtlu semizotu veya közlenmiş kırmızı biber veya kereviz veya kabak hepside sarımsaklıtam benlik şeyler yani hepsinede bayılırım bu arada ince ince maydanozda katarsanız çok daha güzel bir tad elde edersiniz semizotuyla yakıncada muhakkak katarım ben sarımsakta ALLAHtan rahatsız etmiyor beniellerinize sağlık

Bir Cevap Yazın

Hakkımda Ayvalık,Türkiye

Paylaşmak ve yeni fikirler almak için blok yazıyorum. Yaptıklarımı,okuduklarımı kayda geçmenin ve günce tutmanın da bir yolu.Hoşgeldiniz...

Bilgi:Kayıt olduktan sonra size gönderilen e-postadaki linke tıklayarak aktivasyon işlemini tamamlayın.

Diğer 6 takipçiye katılın

Yaptıklarım

ARŞİVİM

Müzik

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS icimizdekikarnaval

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Popüler Yazılar & Sayfalar

HAVA DURUMU

