elyapımı

>Kutularım hazır : ))

Posted on: 24 Şubat 2010

>

Mutlu olalım derneği için , kibrit kutusu etkinliğine katılmıştım.
.ExternalClass .ecxhmmessage P {padding:0px;} .ExternalClass body.ecxhmmessage {font-size:10pt;font-family:Verdana;} Kutularımı tamamladım.Başka gönderecek olanlara da fikir olsun
diye fotoğrafladım.
İçlerine ne mi koydum ? 

Keçeden yaptığım hayvancıklar,bebekler,kolye uçlar,
stikerlar,deniz kabuğu,boyanmış taş,bandana,kalemtraş,
anahtarlıklar gibi.Tabi kutuların süslemesi de çok önemli🙂
Birkaç kibrit kutusundan sonra
burada yazının sonunda kalıbını
verdiğim 2.modelle kendi kutumu kendim yaptım.
Üzerlerini ,dergilerden kestiğim ve çocukların seveceğini
düşündüğüm resimlerle süsledim,biraz sim sıktım.
Yarın da kutucuklar çocuklara ulaşmak üzere yola çıkacaklar.

9 Yanıt to ">Kutularım hazır : ))"

>Çok güzel olmuşlar🙂 ellerinize sağlık, çocuklar çok mutlu olacaklar🙂 ben hazırlık aşamasındayım henüz.Sevgiler…

>harika olmuşlar..çocuklar çok mutlu olacaklardır eminim bu güzelliklerle.

>cok güzel olmuşlar. ellerinize sağlık

>çok güzel olmuşlar,bayılacaklar.çok sağolun,ellerinize sağlık

>Baktıkça bakasım geldi, bayıldım, harika olmuşlar, ellerine sağlık…Benim hazırlıklar sürüyor, burada malzeme yokluğu çekiyorum, karton ve desenli kağıt lazım, şehirde oturan arkadaşımdan istedim, getirsin, benimkiler de hazır olacak, ama seninkiler kadar güzel olmayacak:(

>bende sizin karton kutulardan yapmaya çalıştım bugun sizinki kadar güzel olmadı ama😦

>bunlar çok güzel olmuş işte.. bir kibrti kutusu ne alacak ki.bu çok daha iyi olmuş..elline sağlık fikrinede

>çoook güzel olmuş elrinize ve fikrinize sağlık. çocuklar görünce mutluluktan uçacaktır eminim…

>sevgili çiğdem,kutularınız elimize ulaştı,çok güzellerçok teşekkür ederiz…

Bir Cevap Yazın

Hakkımda Ayvalık,Türkiye

Paylaşmak ve yeni fikirler almak için blok yazıyorum. Yaptıklarımı,okuduklarımı kayda geçmenin ve günce tutmanın da bir yolu.Hoşgeldiniz...

Bilgi:Kayıt olduktan sonra size gönderilen e-postadaki linke tıklayarak aktivasyon işlemini tamamlayın.

Diğer 6 takipçiye katılın

Yaptıklarım

ARŞİVİM

Müzik

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS icimizdekikarnaval

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Popüler Yazılar & Sayfalar

HAVA DURUMU

