elyapımı

>Ah bu gemide ben de olsaydım…

Posted on: 25 Temmuz 2010

>Böyle eve böyle yelkenli yaptım. 🙂
Arka yüzüne de bir balık.
Cunda işlemesi daha iyi olabilirdi.



Anneme gösterdim ,okuyamadı 😦
Başka denizle ilgili motifleri de keçeye
fırsat bulursam uygulamayı düşünüyorum.

DALGA

Mesut sanmak için kendimi
Ne kâğıt isterim, ne kalem,
Parmaklarımda cıgaram,
Dalar giderim mavisinden içeri.
Karşımda duran resmin.

Giderim deniz çeker;
Deniz çeker, dünya tutar.
İçkiye benzer birşey mi var,
Birşey mi var ki havada
Deli eder insanı, sarhoş eder.

Bilirim, yalan, hepsi yalan;
Taka olduğum, tekne olduğum yalan;

Suların kaburgalarımdaki serinliği,
İskotada uğuldayan rüzgar,
Haftalarca dinmeyen motor sesi,
Yalan.

Ama gene de,
Gene de güzel günler geçirebilirim;
Geçirebilirim bu mavilikte.
Suda yüzen karpuz kabuğundan farksız,
Ağacın gökyüzüne vuran aksinden,
Her sabah erikleri saran buğudan,
Buğudan, sistem, aşktan, kokudan…

Ne kağıt yeter ne kalem,
Mesut sanmam için kendimi.

Bunların hepsi… hepsi fasafiso.
Ne takayım, ne tekneyim.
Öyle bir yerde olmalıyım
Öyle bir yerde olmalıyım ki,
Ne ışık, ne sis, ne buğu gibi…
İnsan gibi.

Orhan Veli

Etiketler: , ,

1 Response to ">Ah bu gemide ben de olsaydım…"

>çok şirin ve hoş olmuşlar.. elinize sağlık=))

Bir Cevap Yazın

Hakkımda Ayvalık,Türkiye

Paylaşmak ve yeni fikirler almak için blok yazıyorum. Yaptıklarımı,okuduklarımı kayda geçmenin ve günce tutmanın da bir yolu.Hoşgeldiniz...

Bilgi:Kayıt olduktan sonra size gönderilen e-postadaki linke tıklayarak aktivasyon işlemini tamamlayın.

Diğer 6 takipçiye katılın

Yaptıklarım

ARŞİVİM

Müzik

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS icimizdekikarnaval

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Popüler Yazılar & Sayfalar

HAVA DURUMU

