elyapımı

>resine hazırlık sayalım artık :)

Posted on: 26 Eylül 2010

>

Hala 100 Kat Vernik almadım.

Gerçi onu ahşap boyama malzemeleri

satan yerlerden bulabilirim.

Ama yüzük ,kolye aparatlarını istediğim

gibi bulamadım.O yüzden ,kolye seti yaptığım

şu parçalar yine elimdeki mozaik sıvısıyla

değerlendi.Ebru deseninden fotokopi kağıdı,

yapıştırıcı ve pul kullandım.

Etiketler:

5 Yanıt to ">resine hazırlık sayalım artık :)"

>bence gayet güzel olmuş, ellerine sağlık:)

>çok şıklar mermer parçası mı o yoksa tahta mı ne olursa olsun gerçekten çok şıklar ellerine sağlık

>sergun,mine teşekkür ederim.Takı malzemesi satılan yerden alınma düz metal parçalar kullandım.Hatta kolye ucunun üstünde yay burcu figürü vardı.Artık bazen o tarafını ,bazen ebrulu tarafını kullanırım. 🙂

>Çok çok güzel olmuşlar. Renklerde çok tatlı. Ellerine sağlık.İçi çukur yüzük, kolye,küpe aparatları yok maalesef. Etsy'den, Amazon'dan filan almak lâzım. Onlar da pahalı geliyor. Az alsan kargo fiyatına kıyamıyorsun, çok alsan pahalı oluyor. Serra Bijuteri'ye mail attım getirtin de alalım diye:)))Haydi devamını bekliyorum. Seviyorum biliyorsun bu işleri:)))

>Nedret abla,beğenmene sevindim :)Şayet aparatlardan bulursam,haber veririm,sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

Hakkımda Ayvalık,Türkiye

Paylaşmak ve yeni fikirler almak için blok yazıyorum. Yaptıklarımı,okuduklarımı kayda geçmenin ve günce tutmanın da bir yolu.Hoşgeldiniz...

Bilgi:Kayıt olduktan sonra size gönderilen e-postadaki linke tıklayarak aktivasyon işlemini tamamlayın.

Diğer 6 takipçiye katılın

Yaptıklarım

ARŞİVİM

Müzik

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS evimiseviyorum

RSS icimizdekikarnaval

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Popüler Yazılar & Sayfalar

HAVA DURUMU

