elyapımı

>Tantum Verde Sprey

Posted on: 10 Şubat 2011

>

Her yıl benim gibi bir Farenjit hikayesi yaşıyorsanız bilirsiniz.

Gece tutan ,uykudan uyandıran gıcık öksürüğü…

Bir gece önce çılgın gibi öksürüyordum.Artık

deneyimli bir hasta oldum,doktorluk mu oluyorum derken.

İnternette pastillerin çok etkili olmadığını,gargaraların yarar

sağladığını sağlık sitelerinde okudum.Ağız spreyi formu ise

kullanım olarak rahat.

Uzun lafın kısası,yukarıdaki ağız spreyi bana çok iyi geldi.

Ağzınızdaki ,genzinizdeki kötü bakterilerden kurtulmanıza

böylece öksürüğünde düzelmesine yardımcı.

Not:Boğazınız kurumasın,yudum yudum su,

havalandırılmış oda uygun,

baharat,acı,ekşi akut dönemde kullanmayın.

üşütmelerin yanı sıra alerji yapacak şeyler farenjiti tetikliyormuş.

Bu kayıt reklam gibi oldu , eczacınıza,doktorunuza

danışınız,hastalara çok geçmiş olsun.

9 Yanıt to ">Tantum Verde Sprey"

>geçmiş olsun, çok fena bişi o öksürük😦 tatum aklımda bulunsun ama, tavsiyen için sağol🙂 kocaman sevgiler🙂

>Sevgili Çiğdemciğim, aynı markanın boğaz pastili de çok iyi tavsiye ederim sadece tabii benimki sadece tavsiye. benim kullandığım tansiyon ilacı da yan etki olarak gıcık yapıyor, bir aydır kullanıyorum cok iyi geldi.

>Ben bunu ağzımda arasıra çıkan aftlar için kullanmıştım. Uyuşturucu bir etkisi var ama tedavi edici bir özelliği yok. İçinde alkol olduğunu görünce de bırakmıştım.

>Çok geçmiş olsun, Allah şifalar versin, bende kullandım bundan, gercekten rahatlatıyor insanı, sevgiyle muhabbetle kalın.

>Yaklaşmakta olan gribi yolundan geri çevirir kendisi. 1 numaralı ilacımızdır:))

>Zaten epeyce arkadaş biliyormuş demek🙂 Yorumlarınız için hepinize benden de kocaman sevgiler…

>çok geçmiş olsun,tantum un yanısıra kuru papatya çayıda genizaltı akıntısına çok iyi geliyor,denemeni tavsiye ederim.sevgiler

merhabaa🙂 ben tantumu faranjit olduğumda kullandım çok iyi geldi.tabi destekleyici bitki çayları almak isterseniz alın ;ama tantum tedavisinden sonra gerek kalmıyo.:)

çok geçmiş olsun,benim önerimde tantum verde olucak.Ben de pastillere karşı tepkiliydim; ama tantumu deneyince ve etkisini görünce ön yargım kırıldı.Ayrıca tadı da çok güzel. :)))

Bir Cevap Yazın

Hakkımda Ayvalık,Türkiye

Paylaşmak ve yeni fikirler almak için blok yazıyorum. Yaptıklarımı,okuduklarımı kayda geçmenin ve günce tutmanın da bir yolu.Hoşgeldiniz...

Bilgi:Kayıt olduktan sonra size gönderilen e-postadaki linke tıklayarak aktivasyon işlemini tamamlayın.

Diğer 6 takipçiye katılın

Yaptıklarım

ARŞİVİM

Müzik

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS icimizdekikarnaval

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Popüler Yazılar & Sayfalar

HAVA DURUMU

